Στόχος

Ο στόχος της Red&Greens είναι να καθιερωθεί ως κορυφαίος πάροχος προϊόντων υψηλής ποιότητας, βιώσιμης και καινοτόμου υδροπονικής καλλιέργειας στην ελληνική και ενδεχομένως στην παγκόσμια αγορά. Αυτό περιλαμβάνει διάφορους βασικούς στόχους:

Επέκταση προϊόντων

Εισαγωγή και εμπορία μιας ευρύτερης γκάμας λαχανικών υδροπονικής καλλιέργειας για την κάλυψη των εξελισσόμενων προτιμήσεων και αναγκών τόσο των πελατών B2B όσο και των πελατών B2C.

Διείσδυση στην αγορά

Ενισχύστε την παρουσία σας στον τομέα B2B εξασφαλίζοντας συνεργασίες με μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ και ιδιοκτήτες καταστημάτων τοπικής αγοράς, επεκτείνοντας το δίκτυο διανομής σας και παρέχοντας σταθερή ποιότητα.

Ευαισθητοποίηση των καταναλωτών

Αύξηση της ευαισθητοποίησης των πελατών B2C σχετικά με τα πλεονεκτήματα των προϊόντων υδροπονικής καλλιέργειας, συμπεριλαμβανομένης της ανώτερης γεύσης, της βιωσιμότητας και των πλεονεκτημάτων για την υγεία.

Ηγεσία της βιωσιμότητας

Συνέχιση της βελτίωσης και προώθησης της μεθόδου SETHYA ως εμβληματικό σημείο διαφοράς, τοποθετώντας τη Sethya Greens ως ηγέτη του κλάδου στη βιώσιμη γεωργία

Αναγνώριση μάρκας

Δημιουργήστε μια ισχυρή ταυτότητα μάρκας που να αντικατοπτρίζει την κορυφαία ποιότητα, την καινοτομία, τη βιωσιμότητα και την τοπική, προσιτή απήχηση.

Το χάσμα

Το κενό που στοχεύει να καλύψει η Red&Greens είναι η απουσία ενός ευρέως αναγνωρισμένου και υψηλού κύρους εμπορικού σήματος στην ελληνική και ενδεχομένως στην παγκόσμια αγορά, το οποίο να προσφέρει μια ποικιλία από υψηλής ποιότητας, βιώσιμα και τοπικά παραγόμενα λαχανικά υδροπονικής καλλιέργειας. Επί του παρόντος, υπάρχει η ευκαιρία να δημιουργηθεί ένα ισχυρό εμπορικό σήμα που ενσωματώνει απρόσκοπτα την κορυφαία ποιότητα, την οικολογική καλλιέργεια και την καινοτομία, καθώς πολλοί υφιστάμενοι ανταγωνιστές έχουν ξεπερασμένες εικόνες εμπορικών σημάτων και μπορεί να μην αγκαλιάζουν πλήρως τις δυνατότητες της βιώσιμης υδροπονίας.

Η Ευκαιρία

Η Red&Greens έχει την ευκαιρία να γίνει ηγετικός παίκτης στην αγορά της premium, βιώσιμης γεωργίας αντιμετωπίζοντας αυτά τα καθήκοντα, καλύπτοντας το διαπιστωμένο κενό και εκμεταλλευόμενη τις αναδυόμενες ευκαιρίες στον κλάδο.

Αυξανόμενη καταναλωτική ζήτηση

Αύξηση της ευαισθητοποίησης των πελατών B2C σχετικά με τα πλεονεκτήματα των προϊόντων υδροπονικής καλλιέργειας, συμπεριλαμβανομένης της ανώτερης γεύσης, της βιωσιμότητας και των πλεονεκτημάτων για την υγεία.

Πλεονέκτημα τοπικής παραγωγής

Συνέχιση της τελειοποίησης και προώθησης της μεθόδου SETHYA ως εμβληματικό σημείο διαφοράς, τοποθετώντας την Red&Greens ως ηγέτη του κλάδου στη βιώσιμη γεωργία.

Καινοτόμος προσέγγιση

Η μέθοδος διαφοροποιεί τη Red&Greens, παρέχοντας μια καινοτόμο και οικολογική λύση που μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα στη γεωργική βιομηχανία.

Μετασχηματισμός της εικόνας του εμπορικού σήματος

Η Red&Greens έχει την ευκαιρία να μετατρέψει την αντίληψη για τα προϊόντα υδροπονικής καλλιέργειας από μια εξειδικευμένη έννοια σε μια κύρια, premium επιλογή.

Συνεργασίες

Χτίζοντας ισχυρές συνεργασίες με μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ και ιδιοκτήτες τοπικών καταστημάτων, η Red&Greens μπορεί να εξασφαλίσει ένα σημαντικό μερίδιο της αγοράς Β2Β.

Εκπαιδευτικό μάρκετινγκ

Την ευκαιρία να εκπαιδεύσετε τόσο τους πελάτες B2B όσο και τους πελάτες B2C σχετικά με τα πλεονεκτήματα των προϊόντων υδροπονικής καλλιέργειας, συμπεριλαμβανομένης της ανώτερης γεύσης, της μεγαλύτερης διάρκειας ζωής και των φιλικών προς το περιβάλλον πλεονεκτημάτων.